Friday, October 23, 2009

Να γίνουμε όλοι λαθρομετανάστες! Πάμε…

Πρέπει να γίνω λαθρομετανάστης στην Ελλάδα, γιατί έχω κι εγώ δικαιώματα, σαν πολίτης, να ζητήσω να γίνω κάτι που δεν είμαι, κάτι καλύτερο από αυτό που είμαι, κάτι που θα μου δώσει μέλλον στον τόπο που ζω και στον οποίο θέλω να ζήσω πλέον ως λαθρομετανάστης.
Τα δικαιώματα των πολιτών του κόσμου, είναι σαφέστατα λιγότερα από τα δικαιώματα των λαθρομεταναστών, οι οποίοι δικαιούνται να ζήσουν καλύτερα από όλους, να τους χορηγηθούν ευκολίες περισσότερες από τους άλλους, να τους δοθεί ασφάλιση, υγειονομική περίθαλψη, εργασία (και όχι απασχόληση), αλλά και σπίτι.
Εγώ είμαι ένας άνεργος Έλληνας πολίτης μέσα στην ίδια μου την χώρα. Χωρίς σπίτι και χωρίς κανένα μέλλον. Κι αυτό συμβαίνει επειδή ο υπουργός Προστασίας του (ξένου) Πολίτη δεν προστατεύει εμένα, αλλά τους λαθρομετανάστες!
Γιατί να μην έχω κι εγώ, όχι σαν άνθρωπος, αλλά σαν λαθρομετανάστης, μία ευκαιρία να ζήσω καλύτερα και να μου λύσει ο υπουργός τα προβλήματά μου;
Γιατί να μην μπορώ να αισθάνομαι ασφαλής, υπό την πλήρη προστασία της αστυνομίας, η οποία θα φοβάται μην πέσω και χτυπήσω και κατηγορηθούν αστυνομικοί με αποτέλεσμα να χάσουν την δουλειά τους και να προσληφθώ εγώ στη θέση τους;
Γιατί να μην εξασφαλίσω την σύνταξή μου σε ένα κράτος στο οποίο δεν έχω προσφέρει τίποτε άλλο από προβλήματα κι αυτό μου γυρίζει και το άλλο μάγουλο (όπως ο κάθε καλός χριστιανός) και μάλιστα με «αποζημιώνει»| με 2.000 ευρώ;
Γιατί να μην μπορώ να γίνω κι εγώ ένας λαθρομετανάστης μέσα σε όλους τους άλλους και να εξασφαλίσω έτσι καλύτερο τρόπο ζωής από τους ηλίθιους ντόπιους, από τους Έλληνες, που πληρώνουν φόρους για να γεύομαι τις φροντίδες του κράτους ενώ οι ίδιοι κοντεύουν να γίνουν φτωχότεροι και από τον φτωχότερο λαθρομετανάστη;

πηγή: Ας μιλήσουμε επιτέλους!

No comments:

Post a Comment